MOBILNA STRONA

• ma mniej obrazków, brak ruchomych elementów, filmów, dźwięków

• jest dopasowana do wielkości wyświetlacza telefonu komórkowego lub tabletu, to ułatwia poruszania się po stronie

• niektóre rozwiązania techniczne używane w tradycyjnych stronach nie sprawdzają się w urządzeniach mobilnych

• inna treść – konkretne informacje: dane kontaktowe, mapka dojazdu, podstawowe informacje o firmie, oferta

• sprawdza się w przypadku lokalnych biznesów

• żeby spełniała swoje zadanie musi być dobrze spozycjonowana i zoptymalizowana do lokalnego wyszukiwania

• ma adres, który wskazuje, żę jest to wersja mobilna – to ułatwia wyszukiwanie strony.

TRADYCYJNA STRONA

• układ treści dopasowany do większego monitora

• jest rozbudowana pod względem treściowym, zawiera wyczerpujące informacje o firmie, może zawierać filmy, dźwięki, dużo reklam

• ma zastosowanie do biznesów lokalnych, ale pozwala również -prezentować firmę na arenie międzynarodowej

• może mieć kilka wersji językowych

• odwiedzający spędza w sieci długie godziny, więc ma czas na dokładne przejrzenie strony.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Ile kcal ma białko jaja? Czy warto pozbywać się żółtek lub białek?

Wiele osób chcących zrzucić nadmierne kilogramy, uprawiający sport i prowadzący dziennik d…