MOBILNA STRONA

• ma mniej obrazków, brak ruchomych elementów, filmów, dźwięków

• jest dopasowana do wielkości wyświetlacza telefonu komórkowego lub tabletu, to ułatwia poruszania się po stronie

• niektóre rozwiązania techniczne używane w tradycyjnych stronach nie sprawdzają się w urządzeniach mobilnych

• inna treść – konkretne informacje: dane kontaktowe, mapka dojazdu, podstawowe informacje o firmie, oferta

• sprawdza się w przypadku lokalnych biznesów

• żeby spełniała swoje zadanie musi być dobrze spozycjonowana i zoptymalizowana do lokalnego wyszukiwania

• ma adres, który wskazuje, żę jest to wersja mobilna – to ułatwia wyszukiwanie strony.

TRADYCYJNA STRONA

• układ treści dopasowany do większego monitora

• jest rozbudowana pod względem treściowym, zawiera wyczerpujące informacje o firmie, może zawierać filmy, dźwięki, dużo reklam

• ma zastosowanie do biznesów lokalnych, ale pozwala również -prezentować firmę na arenie międzynarodowej

• może mieć kilka wersji językowych

• odwiedzający spędza w sieci długie godziny, więc ma czas na dokładne przejrzenie strony.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Kto korzysta z usług tłumacza przysięgłego?

Z usług tłumaczy przysięgłych korzysta coraz więcej osób. Spowodowane jest to tym, iż tłum…