Sklepy z markową odzieżą dżinsową przechodzą transformację. Zmienia się wystrój wnętrza i oferta dla klienta.

Marka Lee Cooper znana jest na całym świecie od ponad 100 lat. Nad Wisłę dżinsowe spodnie, kurtki i koszule trafiły równo 20 lat temu. Rozwojem sieci sprzedaży w Polsce od początku zajmuje się firma Kamex II, która prowadzi 21 sklepów oraz zarządza siecią 53 punktów franczyzowych. W kolejnych dziewięciu sklepach trwają prace przygotowawcze, a do końca roku sieć sklepów Lee Cooper ma powiększyć się o kolejne 15 punktów.

– Miniony rok był dla firmy bardzo owocny. Mimo trudnej sytuacji rynkowej nasza sieć powiększyła się o 14 sklepów. Wszystkie punkty zostały przygotowane zgodnie z nową wizualizacją, którą będziemy wprowadzać również do już istniejących sklepów – mówi Agata Ku-śmierska z działu marketingu firmy Kamex II.

Franczyzobiorca może otworzyć sklep, w którym sprzedawane będą wyłącznie produkty marki Lee Cooper, lub wstawić dżinsowe ubrania do już istniejącego sklepu multi-brandowego. W obu przypadkach firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Inwestycja w sklep Lee Cooper zależy od stanu lokalu i jego powierzchni, która najczęściej wynosi ok. 70 m2. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w wyborze lokalu oraz negocjowaniu warunków najmu, a także w pracach związanych z projektowaniem sklepu i jego wyposażeniem. Kamex II zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, prowadzi ogólnopolskie działania promocyjne i dba o odpowiednią prezentację towaru. Otrzymują oni również wsparcie podczas procesu rekrutacji i szkolenia personelu oraz w zakresie zamówień towaru.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Wypożyczanie sprzętu budowlanego dla małych firm: Jak wybrać odpowiednią ofertę i dostawcę?

Dla małych firm budowlanych, które mogą nie dysponować dużymi zasobami kapitałowymi, wypoż…