Sklepy z markową odzieżą dżinsową przechodzą transformację. Zmienia się wystrój wnętrza i oferta dla klienta.

Marka Lee Cooper znana jest na całym świecie od ponad 100 lat. Nad Wisłę dżinsowe spodnie, kurtki i koszule trafiły równo 20 lat temu. Rozwojem sieci sprzedaży w Polsce od początku zajmuje się firma Kamex II, która prowadzi 21 sklepów oraz zarządza siecią 53 punktów franczyzowych. W kolejnych dziewięciu sklepach trwają prace przygotowawcze, a do końca roku sieć sklepów Lee Cooper ma powiększyć się o kolejne 15 punktów.

– Miniony rok był dla firmy bardzo owocny. Mimo trudnej sytuacji rynkowej nasza sieć powiększyła się o 14 sklepów. Wszystkie punkty zostały przygotowane zgodnie z nową wizualizacją, którą będziemy wprowadzać również do już istniejących sklepów – mówi Agata Ku-śmierska z działu marketingu firmy Kamex II.

Franczyzobiorca może otworzyć sklep, w którym sprzedawane będą wyłącznie produkty marki Lee Cooper, lub wstawić dżinsowe ubrania do już istniejącego sklepu multi-brandowego. W obu przypadkach firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Inwestycja w sklep Lee Cooper zależy od stanu lokalu i jego powierzchni, która najczęściej wynosi ok. 70 m2. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w wyborze lokalu oraz negocjowaniu warunków najmu, a także w pracach związanych z projektowaniem sklepu i jego wyposażeniem. Kamex II zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, prowadzi ogólnopolskie działania promocyjne i dba o odpowiednią prezentację towaru. Otrzymują oni również wsparcie podczas procesu rekrutacji i szkolenia personelu oraz w zakresie zamówień towaru.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Co to jest dioptromierz?

Co to jest dioptromierz? Wady wzroku są coraz powszechniejsze wśród ludzi, również wśród d…